Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
6
/
16
Prohlédnout znovu
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
Renault Master L1H1 2.3 DCI Biturbo Cool: Energy
|
acz
Loketní opěrku řidiče a šest převodových stupňů mají všechna provedení modelu Master
|
acz
Před řadicí pákou se nacházejí tlačítka tempomatu, systému start-stop a režimu Eco
|
acz
Výklopný držák na dokumenty je geniální – jednoduchý a maximálně praktický
|
acz
Renault
|
acz
Úžasný pomocník v podobě vypouklého zrcátka ve cloně spolujezdce tvoří standardní součást vybavení Cool
|
acz
Úložný prostor pod sedadly spolujezdce nabízí velký objem
|
acz
Otočný stoleček se hodí zejména k umístění notebooku
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Osm kubických metrů nákladového prostoru poháněl čtyřválec 22.3 dCi o výkonu 100 kW
|
acz
Již nejmenší furgon L1H1 má na podlaze osm kotvicích bodů
|
acz
Renault
|
acz
Čtyřválec se dvěma turbodmychadly dostal standardně systém start-stop a označení Energy
|
acz
Renault
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu