Renault T 440 Eco Advanced: Bez práce
13
/
16
Prohlédnout znovu
Renault T 440 Eco Advanced: Bez práce
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Při nastavené rychlosti 85 km/h udržoval motor rychlost 75 – 90 km/h, v nejnižším bodě klesání dovoluje krátkodobě navýšit tempo až na 93 km/h
|
AutoProfi
Šestiválec udržoval během rychlosti 85 km/h otáčky jen 1100/min., což mu vzhledem k 2200 N.m stačilo i do středních stoupání
|
AutoProfi
V menu lze navolit i běžný tempomat či omezovač rychlosti
|
AutoProfi
I s aerodynamicky nevýhodným kontejnerem jsme se dostali pod velmi příznivou hranici 25 l/100 km
|
AutoProfi
Sedmipalcový displej multifunkčního ukazatele Roadpad+ našim potřebám zcela vyhovoval
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Elektrická parkovací brzda s automatickým uvolněním po sešlápnutí akcelerátoru vytváří pro řidiče pohodlí i bezpečí
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Díky štědrému nastavení volantu i sedadla jsme seděli v optimální poloze a necítili únavu
|
AutoProfi
Levou část volantu Renault Trucks milujeme. Nastavení dvou rychlostí adaptivního tempomatu a jednoduché přepínání mezi nimi je super.
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Mezinápravový spoiler patří do standardního vybavení verze Eco Advanced
|
AutoProfi
Klaksony na střeše vypadaly báječně, ale s aerodynamikou si příliš nerozumí
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz