Při nastavené rychlosti 85 km/h udržoval motor rychlost 75 – 90 km/h, v nejnižším bodě klesání dovoluje krátkodobě navýšit tempo až na 93 km/h|
Zdroj: AutoProfi
Šestiválec udržoval během rychlosti 85 km/h otáčky jen 1100/min., což mu vzhledem k 2200 N.m stačilo i do středních stoupání|
Zdroj: AutoProfi
V menu lze navolit i běžný tempomat či omezovač rychlosti|
Zdroj: AutoProfi
I s aerodynamicky nevýhodným kontejnerem jsme se dostali pod velmi příznivou hranici 25 l/100 km|
Zdroj: AutoProfi
Elektrická parkovací brzda s automatickým uvolněním po sešlápnutí akcelerátoru vytváří pro řidiče pohodlí i bezpečí|
Zdroj: AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced|
Zdroj: AutoProfi
Díky štědrému nastavení volantu i sedadla jsme seděli v optimální poloze a necítili únavu|
Zdroj: AutoProfi
Levou část volantu Renault Trucks milujeme. Nastavení dvou rychlostí adaptivního tempomatu a jednoduché přepínání mezi nimi je super.|
Zdroj: AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced|
Zdroj: AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced|
Zdroj: AutoProfi
Mezinápravový spoiler patří do standardního vybavení verze Eco Advanced|
Zdroj: AutoProfi
Klaksony na střeše vypadaly báječně, ale s aerodynamikou si příliš nerozumí|
Zdroj: AutoProfi