Renault T 440 Eco Advanced: Bez práce
3
/
16
Prohlédnout znovu
Renault T 440 Eco Advanced: Bez práce
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Při nastavené rychlosti 85 km/h udržoval motor rychlost 75 – 90 km/h, v nejnižším bodě klesání dovoluje krátkodobě navýšit tempo až na 93 km/h
|
AutoProfi
Šestiválec udržoval během rychlosti 85 km/h otáčky jen 1100/min., což mu vzhledem k 2200 N.m stačilo i do středních stoupání
|
AutoProfi
V menu lze navolit i běžný tempomat či omezovač rychlosti
|
AutoProfi
I s aerodynamicky nevýhodným kontejnerem jsme se dostali pod velmi příznivou hranici 25 l/100 km
|
AutoProfi
Sedmipalcový displej multifunkčního ukazatele Roadpad+ našim potřebám zcela vyhovoval
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Elektrická parkovací brzda s automatickým uvolněním po sešlápnutí akcelerátoru vytváří pro řidiče pohodlí i bezpečí
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Díky štědrému nastavení volantu i sedadla jsme seděli v optimální poloze a necítili únavu
|
AutoProfi
Levou část volantu Renault Trucks milujeme. Nastavení dvou rychlostí adaptivního tempomatu a jednoduché přepínání mezi nimi je super.
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Mezinápravový spoiler patří do standardního vybavení verze Eco Advanced
|
AutoProfi
Klaksony na střeše vypadaly báječně, ale s aerodynamikou si příliš nerozumí
|
AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
|
AutoProfi
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany