Renault T 440 Eco Advanced: Bez práce

8/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault T 440 Eco Advanced
    Renault T 440 Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
  • Při nastavené rychlosti 85 km/h udržoval motor rychlost 75 – 90 km/h, v nejnižším bodě klesání dovoluje krátkodobě navýšit tempo až na 93 km/h
    Při nastavené rychlosti 85 km/h udržoval motor rychlost 75 – 90 km/h, v nejnižším bodě klesání dovoluje krátkodobě navýšit tempo až na 93 km/h| Zdroj: AutoProfi
  • Šestiválec udržoval během rychlosti 85 km/h otáčky jen 1100/min., což mu vzhledem k 2200 N.m stačilo i do středních stoupání
    Šestiválec udržoval během rychlosti 85 km/h otáčky jen 1100/min., což mu vzhledem k 2200 N.m stačilo i do středních stoupání| Zdroj: AutoProfi
  • V menu lze navolit i běžný tempomat či omezovač rychlosti
    V menu lze navolit i běžný tempomat či omezovač rychlosti| Zdroj: AutoProfi
  • I s aerodynamicky nevýhodným kontejnerem jsme se dostali pod velmi příznivou hranici 25 l/100 km
    I s aerodynamicky nevýhodným kontejnerem jsme se dostali pod velmi příznivou hranici 25 l/100 km| Zdroj: AutoProfi
  • Sedmipalcový displej multifunkčního ukazatele Roadpad+ našim potřebám zcela vyhovoval
    Sedmipalcový displej multifunkčního ukazatele Roadpad+ našim potřebám zcela vyhovoval| Zdroj: AutoProfi
  • Renault T 440 Eco Advanced
    Renault T 440 Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
  • Elektrická parkovací brzda s automatickým uvolněním po sešlápnutí akcelerátoru vytváří pro řidiče pohodlí i bezpečí
    Elektrická parkovací brzda s automatickým uvolněním po sešlápnutí akcelerátoru vytváří pro řidiče pohodlí i bezpečí| Zdroj: AutoProfi
  • Renault T 440 Eco Advanced
    Renault T 440 Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
  • Díky štědrému nastavení volantu i sedadla jsme seděli v optimální poloze a necítili únavu
    Díky štědrému nastavení volantu i sedadla jsme seděli v optimální poloze a necítili únavu| Zdroj: AutoProfi
  • Levou část volantu Renault Trucks milujeme. Nastavení dvou rychlostí adaptivního tempomatu a jednoduché přepínání mezi nimi je super.
    Levou část volantu Renault Trucks milujeme. Nastavení dvou rychlostí adaptivního tempomatu a jednoduché přepínání mezi nimi je super.| Zdroj: AutoProfi
  • Renault T 440 Eco Advanced
    Renault T 440 Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
  • Renault T 440 Eco Advanced
    Renault T 440 Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
  • Mezinápravový spoiler patří do standardního vybavení verze Eco Advanced
    Mezinápravový spoiler patří do standardního vybavení verze Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
  • Klaksony na střeše vypadaly báječně, ale s aerodynamikou si příliš nerozumí
    Klaksony na střeše vypadaly báječně, ale s aerodynamikou si příliš nerozumí| Zdroj: AutoProfi
  • Renault T 440 Eco Advanced
    Renault T 440 Eco Advanced| Zdroj: AutoProfi
Renault T 440 Eco Advanced
Při nastavené rychlosti 85 km/h udržoval motor rychlost 75 – 90 km/h, v nejnižším bodě klesání dovoluje krátkodobě navýšit tempo až na 93 km/h
Šestiválec udržoval během rychlosti 85 km/h otáčky jen 1100/min., což mu vzhledem k 2200 N.m stačilo i do středních stoupání
V menu lze navolit i běžný tempomat či omezovač rychlosti
I s aerodynamicky nevýhodným kontejnerem jsme se dostali pod velmi příznivou hranici 25 l/100 km
Sedmipalcový displej multifunkčního ukazatele Roadpad+ našim potřebám zcela vyhovoval
Renault T 440 Eco Advanced
Elektrická parkovací brzda s automatickým uvolněním po sešlápnutí akcelerátoru vytváří pro řidiče pohodlí i bezpečí
Renault T 440 Eco Advanced
Díky štědrému nastavení volantu i sedadla jsme seděli v optimální poloze a necítili únavu
Levou část volantu Renault Trucks milujeme. Nastavení dvou rychlostí adaptivního tempomatu a jednoduché přepínání mezi nimi je super.
Renault T 440 Eco Advanced
Renault T 440 Eco Advanced
Mezinápravový spoiler patří do standardního vybavení verze Eco Advanced
Klaksony na střeše vypadaly báječně, ale s aerodynamikou si příliš nerozumí
Renault T 440 Eco Advanced