Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
    Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák| Zdroj: acz
  • Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
    Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min| Zdroj: acz
  • Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
    Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
    Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
    Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci| Zdroj: acz
  • Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
    Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci| Zdroj: acz
  • Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
    Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci| Zdroj: acz
  • Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
    Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
    Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
    Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Hliníková kola byla velkou ozdobou
    Hliníková kola byla velkou ozdobou| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
Renault
Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
Renault
Renault
Renault
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
Renault
Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
Renault
Renault
Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
Renault
Hliníková kola byla velkou ozdobou
Renault