Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
13
/
20
Prohlédnout znovu
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
|
acz
Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
|
acz
Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
|
acz
Renault
|
acz
Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
|
acz
Renault
|
acz
Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
|
acz
Renault
|
acz
Hliníková kola byla velkou ozdobou
|
acz
Renault
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší