Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
17
/
20
Prohlédnout znovu
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
|
acz
Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
|
acz
Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
|
acz
Renault
|
acz
Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
|
acz
Renault
|
acz
Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
|
acz
Renault
|
acz
Hliníková kola byla velkou ozdobou
|
acz
Renault
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?