Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
9
/
20
Prohlédnout znovu
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
|
acz
Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
|
acz
Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
|
acz
Renault
|
acz
Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
|
acz
Renault
|
acz
Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
|
acz
Renault
|
acz
Hliníková kola byla velkou ozdobou
|
acz
Renault
|
acz
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl