Renault Trucks Urban Lab 2: Třináct procent

5/7
Zavřít
  • Renault Trucks Urban Lab 2: Třináct procent
    Renault Trucks Urban Lab 2: Třináct procent| Zdroj: acz
  • Řidič na displeji vidí, zda má před semaforem zpomalovat nebo spíše přidat, aby nemusel vůbec zastavit
    Řidič na displeji vidí, zda má před semaforem zpomalovat nebo spíše přidat, aby nemusel vůbec zastavit| Zdroj: acz
  • Pouze v oblasti zadního kola je boční textilní deflektor mírně vykrojený
    Pouze v oblasti zadního kola je boční textilní deflektor mírně vykrojený| Zdroj: acz
  • Renault Trucks Urban Lab 2
    Renault Trucks Urban Lab 2| Zdroj: acz
  • Renault Trucks Urban Lab 2
    Renault Trucks Urban Lab 2| Zdroj: acz
  • Aerodynamické kryty se dostaly i na přední kola, se kterými se i natáčejí
    Aerodynamické kryty se dostaly i na přední kola, se kterými se i natáčejí| Zdroj: acz
  • Kompletní zakrytování boku nástavby snižuje aerodynamický odpor
    Kompletní zakrytování boku nástavby snižuje aerodynamický odpor| Zdroj: acz
Renault Trucks Urban Lab 2: Třináct procent
Řidič na displeji vidí, zda má před semaforem zpomalovat nebo spíše přidat, aby nemusel vůbec zastavit
Pouze v oblasti zadního kola je boční textilní deflektor mírně vykrojený
Renault Trucks Urban Lab 2
Renault Trucks Urban Lab 2
Aerodynamické kryty se dostaly i na přední kola, se kterými se i natáčejí
Kompletní zakrytování boku nástavby snižuje aerodynamický odpor