Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!
13
/
32
Prohlédnout znovu
Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!
S brusným blokem přejíždíme po světlometech směrem seshora dolů rovnými tahy a do kříže. Přičemž jakmile blok drhne, přidáváme okamžitě vodu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
en naneseme z dvaceti centimetrů také na světla.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Začátek renovace světel tvoří jejich dekontaminace. Z kusu plastelíny vymodelujeme kuličku a následně placičku, na kterou nastříkáme lubrikant.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jemnými rovnými tahy do kříže přejíždíme navlhčenou plastelínou alespoň jedenáctkrát na každém místě. Povrch nakonec dosucha stíráme utěrkou – nejlépe s dlouhými dutými vlákny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále pečlivě oblepujeme lakované okolí světel. Nebojte se otevřít kapotu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Poté bereme brusný blok a přidáváme k němu smirkové papíry s hrubostí 2500, které poslouží k odstranění prvotní oxidace ze světel.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po osmi minutách vyměňujeme smirkový papír za jemnější – tentokrát s hrubostí 3500 - a identický postup opakujeme. Povrch posléze důkladně vysušíme.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V závěrečné fázi saháme po vrtačce, na niž připojujeme lešticí kotouč. A na něj roztíráme korekční lešticí pastu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vrtačkou zacházíme opatrně, neboť přílišný tlak může vést k trvalému a nevratnému popraskání světel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po deseti minutách manévrování s vrtačkou a popřípadě leštičkou je dobojováno. Světlomety na závěr dolešťujeme utěrkou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rozdíl je na první pohled zřejmý. Přitom nám to nezabralo více než půl hodiny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil