Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!
19
/
32
Prohlédnout znovu
Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!
S brusným blokem přejíždíme po světlometech směrem seshora dolů rovnými tahy a do kříže. Přičemž jakmile blok drhne, přidáváme okamžitě vodu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
en naneseme z dvaceti centimetrů také na světla.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Začátek renovace světel tvoří jejich dekontaminace. Z kusu plastelíny vymodelujeme kuličku a následně placičku, na kterou nastříkáme lubrikant.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jemnými rovnými tahy do kříže přejíždíme navlhčenou plastelínou alespoň jedenáctkrát na každém místě. Povrch nakonec dosucha stíráme utěrkou – nejlépe s dlouhými dutými vlákny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále pečlivě oblepujeme lakované okolí světel. Nebojte se otevřít kapotu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Poté bereme brusný blok a přidáváme k němu smirkové papíry s hrubostí 2500, které poslouží k odstranění prvotní oxidace ze světel.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po osmi minutách vyměňujeme smirkový papír za jemnější – tentokrát s hrubostí 3500 - a identický postup opakujeme. Povrch posléze důkladně vysušíme.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V závěrečné fázi saháme po vrtačce, na niž připojujeme lešticí kotouč. A na něj roztíráme korekční lešticí pastu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vrtačkou zacházíme opatrně, neboť přílišný tlak může vést k trvalému a nevratnému popraskání světel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po deseti minutách manévrování s vrtačkou a popřípadě leštičkou je dobojováno. Světlomety na závěr dolešťujeme utěrkou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rozdíl je na první pohled zřejmý. Přitom nám to nezabralo více než půl hodiny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší