Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!
3
/
32
Prohlédnout znovu
Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!
S brusným blokem přejíždíme po světlometech směrem seshora dolů rovnými tahy a do kříže. Přičemž jakmile blok drhne, přidáváme okamžitě vodu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
en naneseme z dvaceti centimetrů také na světla.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Začátek renovace světel tvoří jejich dekontaminace. Z kusu plastelíny vymodelujeme kuličku a následně placičku, na kterou nastříkáme lubrikant.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jemnými rovnými tahy do kříže přejíždíme navlhčenou plastelínou alespoň jedenáctkrát na každém místě. Povrch nakonec dosucha stíráme utěrkou – nejlépe s dlouhými dutými vlákny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dále pečlivě oblepujeme lakované okolí světel. Nebojte se otevřít kapotu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Poté bereme brusný blok a přidáváme k němu smirkové papíry s hrubostí 2500, které poslouží k odstranění prvotní oxidace ze světel.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po osmi minutách vyměňujeme smirkový papír za jemnější – tentokrát s hrubostí 3500 - a identický postup opakujeme. Povrch posléze důkladně vysušíme.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V závěrečné fázi saháme po vrtačce, na niž připojujeme lešticí kotouč. A na něj roztíráme korekční lešticí pastu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S vrtačkou zacházíme opatrně, neboť přílišný tlak může vést k trvalému a nevratnému popraskání světel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Po deseti minutách manévrování s vrtačkou a popřípadě leštičkou je dobojováno. Světlomety na závěr dolešťujeme utěrkou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Renovace zašlých světlometů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rozdíl je na první pohled zřejmý. Přitom nám to nezabralo více než půl hodiny.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid