Renovace zašlých světlometů: Aby mezi námi bylo jasno!

26/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • S brusným blokem přejíždíme po světlometech směrem seshora dolů rovnými tahy a do kříže. Přičemž jakmile blok drhne, přidáváme okamžitě vodu.
    S brusným blokem přejíždíme po světlometech směrem seshora dolů rovnými tahy a do kříže. Přičemž jakmile blok drhne, přidáváme okamžitě vodu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • en naneseme z dvaceti centimetrů také na světla.
    en naneseme z dvaceti centimetrů také na světla.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Začátek renovace světel tvoří jejich dekontaminace. Z kusu plastelíny vymodelujeme kuličku a následně placičku, na kterou nastříkáme lubrikant.
    Začátek renovace světel tvoří jejich dekontaminace. Z kusu plastelíny vymodelujeme kuličku a následně placičku, na kterou nastříkáme lubrikant.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jemnými rovnými tahy do kříže přejíždíme navlhčenou plastelínou alespoň jedenáctkrát na každém místě. Povrch nakonec dosucha stíráme utěrkou – nejlépe s dlouhými dutými vlákny.
    Jemnými rovnými tahy do kříže přejíždíme navlhčenou plastelínou alespoň jedenáctkrát na každém místě. Povrch nakonec dosucha stíráme utěrkou – nejlépe s dlouhými dutými vlákny.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dále pečlivě oblepujeme lakované okolí světel. Nebojte se otevřít kapotu.
    Dále pečlivě oblepujeme lakované okolí světel. Nebojte se otevřít kapotu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Poté bereme brusný blok a přidáváme k němu smirkové papíry s hrubostí 2500, které poslouží k odstranění prvotní oxidace ze světel.
    Poté bereme brusný blok a přidáváme k němu smirkové papíry s hrubostí 2500, které poslouží k odstranění prvotní oxidace ze světel.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Po osmi minutách vyměňujeme smirkový papír za jemnější – tentokrát s hrubostí 3500 - a identický postup opakujeme. Povrch posléze důkladně vysušíme.
    Po osmi minutách vyměňujeme smirkový papír za jemnější – tentokrát s hrubostí 3500 - a identický postup opakujeme. Povrch posléze důkladně vysušíme.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • V závěrečné fázi saháme po vrtačce, na niž připojujeme lešticí kotouč. A na něj roztíráme korekční lešticí pastu.
    V závěrečné fázi saháme po vrtačce, na niž připojujeme lešticí kotouč. A na něj roztíráme korekční lešticí pastu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • S vrtačkou zacházíme opatrně, neboť přílišný tlak může vést k trvalému a nevratnému popraskání světel
    S vrtačkou zacházíme opatrně, neboť přílišný tlak může vést k trvalému a nevratnému popraskání světel| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Po deseti minutách manévrování s vrtačkou a popřípadě leštičkou je dobojováno. Světlomety na závěr dolešťujeme utěrkou.
    Po deseti minutách manévrování s vrtačkou a popřípadě leštičkou je dobojováno. Světlomety na závěr dolešťujeme utěrkou.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Renovace zašlých světlometů
    Renovace zašlých světlometů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rozdíl je na první pohled zřejmý. Přitom nám to nezabralo více než půl hodiny.
    Rozdíl je na první pohled zřejmý. Přitom nám to nezabralo více než půl hodiny.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
S brusným blokem přejíždíme po světlometech směrem seshora dolů rovnými tahy a do kříže. Přičemž jakmile blok drhne, přidáváme okamžitě vodu.
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
en naneseme z dvaceti centimetrů také na světla.
Začátek renovace světel tvoří jejich dekontaminace. Z kusu plastelíny vymodelujeme kuličku a následně placičku, na kterou nastříkáme lubrikant.
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Jemnými rovnými tahy do kříže přejíždíme navlhčenou plastelínou alespoň jedenáctkrát na každém místě. Povrch nakonec dosucha stíráme utěrkou – nejlépe s dlouhými dutými vlákny.
Dále pečlivě oblepujeme lakované okolí světel. Nebojte se otevřít kapotu.
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Poté bereme brusný blok a přidáváme k němu smirkové papíry s hrubostí 2500, které poslouží k odstranění prvotní oxidace ze světel.
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Po osmi minutách vyměňujeme smirkový papír za jemnější – tentokrát s hrubostí 3500 - a identický postup opakujeme. Povrch posléze důkladně vysušíme.
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
V závěrečné fázi saháme po vrtačce, na niž připojujeme lešticí kotouč. A na něj roztíráme korekční lešticí pastu.
Renovace zašlých světlometů
S vrtačkou zacházíme opatrně, neboť přílišný tlak může vést k trvalému a nevratnému popraskání světel
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Renovace zašlých světlometů
Po deseti minutách manévrování s vrtačkou a popřípadě leštičkou je dobojováno. Světlomety na závěr dolešťujeme utěrkou.
Renovace zašlých světlometů
Rozdíl je na první pohled zřejmý. Přitom nám to nezabralo více než půl hodiny.