Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
3
/
9
Prohlédnout znovu
Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
Abarth
|
acz
Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
|
acz
Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
|
acz
Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
|
acz
Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
|
acz
Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
|
acz
Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
|
acz
Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
|
acz
Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.
|
acz
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice