Řidič autobusu si postavil malý trolejbus: Paráda? Podle mě spíš fantasmagorie
10
/
36
Prohlédnout znovu
Řidič autobusu si postavil malý trolejbus: Paráda? Podle mě spíš fantasmagorie
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Momentálně Jakub dolaďuje poslední detaily v interiéru zmenšeniny Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
„Elektroinstalace je takřka totožná s originálem,“ konstatuje Jakub
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr a Jakub Diviš
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
„Troufnu si tvrdit, že životnost mého trolejbusu půjde do tisíců kilometrů. S takovou pečlivostí jsem ho chystal,“ je přesvědčený Jakub Diviš.
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
„Rád bych našel prostory, kde bych si udělal vedení. To by byla ryzí dokonalost,“ přeje si Diviš.
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Vše začalo v prosinci 2018. Stavba zabrala brněnskému profesionálnímu řidiči 1011 dní.
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Škoda 15Tr
|
Archiv Jakuba Diviše
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz