Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!|
Zdroj: acz
Na první pohled nepůsobí BMW řady 5 nijak odlišně. Tajemství ukrývá uvnitř.|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.|
Zdroj: acz
Pomocí takzvaných markerů (alias čtveřice přilepených papírků s kódy na palubní desce) dokážou technici spočítat, co nejvíce odvádí řidičovu pozornost během jízdy|
Zdroj: acz
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Martin Bilík (vlevo), Michael Belák a Kateřina Bucsuházy popisují hlavní devízu Ergoneers. p g g p Tou je centrální sbíhání údajů v reálném provozu.|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.|
Zdroj: acz
Za volant usedáme ověnčení množstvím elektrod. Nejhůř se však zvyká na speciální brýle s triem kamer.|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Výhody asistentu nočního vidění jsou nesporné. Což kromě týmu z Ústavu soudního inženýrství potvrzujeme také my.|
Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče|
Zdroj: acz
Veškerá data o naší fyziologické kondici naskakují Kateřině Bucsuházy na monitoru, který je připnutý na opěrce spolujezdce|
Zdroj: acz