Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!

1/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!| Zdroj: acz
  • Na první pohled nepůsobí BMW řady 5 nijak odlišně. Tajemství ukrývá uvnitř.
    Na první pohled nepůsobí BMW řady 5 nijak odlišně. Tajemství ukrývá uvnitř.| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
    Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
    Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.| Zdroj: acz
  • Pomocí takzvaných markerů (alias čtveřice přilepených papírků s kódy na palubní desce) dokážou technici spočítat, co nejvíce odvádí řidičovu pozornost během jízdy
    Pomocí takzvaných markerů (alias čtveřice přilepených papírků s kódy na palubní desce) dokážou technici spočítat, co nejvíce odvádí řidičovu pozornost během jízdy| Zdroj: acz
  • Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
    Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Martin Bilík (vlevo), Michael Belák a Kateřina Bucsuházy popisují hlavní devízu Ergoneers. p g g p Tou je centrální sbíhání údajů v reálném provozu.
    Martin Bilík (vlevo), Michael Belák a Kateřina Bucsuházy popisují hlavní devízu Ergoneers. p g g p Tou je centrální sbíhání údajů v reálném provozu.| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
    Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.| Zdroj: acz
  • Za volant usedáme ověnčení množstvím elektrod. Nejhůř se však zvyká na speciální brýle s triem kamer.
    Za volant usedáme ověnčení množstvím elektrod. Nejhůř se však zvyká na speciální brýle s triem kamer.| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Výhody asistentu nočního vidění jsou nesporné. Což kromě týmu z Ústavu soudního inženýrství potvrzujeme také my.
    Výhody asistentu nočního vidění jsou nesporné. Což kromě týmu z Ústavu soudního inženýrství potvrzujeme také my.| Zdroj: acz
  • Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
    Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče| Zdroj: acz
  • Veškerá data o naší fyziologické kondici naskakují Kateřině Bucsuházy na monitoru, který je připnutý na opěrce spolujezdce
    Veškerá data o naší fyziologické kondici naskakují Kateřině Bucsuházy na monitoru, který je připnutý na opěrce spolujezdce| Zdroj: acz
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče: Vědělo o nás všechno!
Na první pohled nepůsobí BMW řady 5 nijak odlišně. Tajemství ukrývá uvnitř.
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
Pomocí takzvaných markerů (alias čtveřice přilepených papírků s kódy na palubní desce) dokážou technici spočítat, co nejvíce odvádí řidičovu pozornost během jízdy
Záznamová a měřicí technika za téměř tři miliony korun má své místo v kufru
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Martin Bilík (vlevo), Michael Belák a Kateřina Bucsuházy popisují hlavní devízu Ergoneers. p g g p Tou je centrální sbíhání údajů v reálném provozu.
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Náramek disponuje pěticí snímačů. Poskytuje třeba informace o motoristových manévrech s volantem.
Za volant usedáme ověnčení množstvím elektrod. Nejhůř se však zvyká na speciální brýle s triem kamer.
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Výhody asistentu nočního vidění jsou nesporné. Což kromě týmu z Ústavu soudního inženýrství potvrzujeme také my.
Řídíli jsme auto k výzkumu chování řidiče
Veškerá data o naší fyziologické kondici naskakují Kateřině Bucsuházy na monitoru, který je připnutý na opěrce spolujezdce