Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
1
/
9
Prohlédnout znovu
Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
Simulátor, co skutečně ovládá auta
|
Svět Motorů
Byť auto lze ovládat na dálku, za vůz je vždy odpovědná osoba řidiče, která na celý proces dohlíží a v případě nebezpečí okamžitě zasáhne
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
Věrné zrcadlení reality přenáší na trojici displejů sofistikovaného simulátoru čtveřice kamer na střeše robotického vozu
|
Svět Motorů
Zmáčknutím červeného tlačítka se systém dálkového řízení okamžitě vypne
|
Svět Motorů
Brzdový pedál se na dálku sešlapává pomocí motoru, který je zakomponovaný u nohou spolujezdce
|
Svět Motorů
Robotický hyundai může v módu dálkového řízení jet až 80 kilometrů v hodině. Maximální limit však lze nadefinovat i vyšší.
|
Svět Motorů
Brněnská firma disponuje dvěma sofistikovanými stanicemi. Na té druhé na dálku ovládají tento manipulační elektrický vozík, kterým jsme se rovněž svezli.
|
Svět Motorů
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km