Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
3
/
9
Prohlédnout znovu
Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
Simulátor, co skutečně ovládá auta
|
Svět Motorů
Byť auto lze ovládat na dálku, za vůz je vždy odpovědná osoba řidiče, která na celý proces dohlíží a v případě nebezpečí okamžitě zasáhne
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
Věrné zrcadlení reality přenáší na trojici displejů sofistikovaného simulátoru čtveřice kamer na střeše robotického vozu
|
Svět Motorů
Zmáčknutím červeného tlačítka se systém dálkového řízení okamžitě vypne
|
Svět Motorů
Brzdový pedál se na dálku sešlapává pomocí motoru, který je zakomponovaný u nohou spolujezdce
|
Svět Motorů
Robotický hyundai může v módu dálkového řízení jet až 80 kilometrů v hodině. Maximální limit však lze nadefinovat i vyšší.
|
Svět Motorů
Brněnská firma disponuje dvěma sofistikovanými stanicemi. Na té druhé na dálku ovládají tento manipulační elektrický vozík, kterým jsme se rovněž svezli.
|
Svět Motorů
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?