Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
6
/
9
Prohlédnout znovu
Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
Simulátor, co skutečně ovládá auta
|
Svět Motorů
Byť auto lze ovládat na dálku, za vůz je vždy odpovědná osoba řidiče, která na celý proces dohlíží a v případě nebezpečí okamžitě zasáhne
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
Věrné zrcadlení reality přenáší na trojici displejů sofistikovaného simulátoru čtveřice kamer na střeše robotického vozu
|
Svět Motorů
Zmáčknutím červeného tlačítka se systém dálkového řízení okamžitě vypne
|
Svět Motorů
Brzdový pedál se na dálku sešlapává pomocí motoru, který je zakomponovaný u nohou spolujezdce
|
Svět Motorů
Robotický hyundai může v módu dálkového řízení jet až 80 kilometrů v hodině. Maximální limit však lze nadefinovat i vyšší.
|
Svět Motorů
Brněnská firma disponuje dvěma sofistikovanými stanicemi. Na té druhé na dálku ovládají tento manipulační elektrický vozík, kterým jsme se rovněž svezli.
|
Svět Motorů
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky