Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
8
/
9
Prohlédnout znovu
Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
Simulátor, co skutečně ovládá auta
|
Svět Motorů
Byť auto lze ovládat na dálku, za vůz je vždy odpovědná osoba řidiče, která na celý proces dohlíží a v případě nebezpečí okamžitě zasáhne
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
Věrné zrcadlení reality přenáší na trojici displejů sofistikovaného simulátoru čtveřice kamer na střeše robotického vozu
|
Svět Motorů
Zmáčknutím červeného tlačítka se systém dálkového řízení okamžitě vypne
|
Svět Motorů
Brzdový pedál se na dálku sešlapává pomocí motoru, který je zakomponovaný u nohou spolujezdce
|
Svět Motorů
Robotický hyundai může v módu dálkového řízení jet až 80 kilometrů v hodině. Maximální limit však lze nadefinovat i vyšší.
|
Svět Motorů
Brněnská firma disponuje dvěma sofistikovanými stanicemi. Na té druhé na dálku ovládají tento manipulační elektrický vozík, kterým jsme se rovněž svezli.
|
Svět Motorů
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu