Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
9
/
9
Prohlédnout znovu
Řídili jsme auto na dálku: Simulátor, co skutečně ovládá auta
Simulátor, co skutečně ovládá auta
|
Svět Motorů
Byť auto lze ovládat na dálku, za vůz je vždy odpovědná osoba řidiče, která na celý proces dohlíží a v případě nebezpečí okamžitě zasáhne
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
To nejpodstatnější se nachází v kufru se spoustou kabelů. Vedle řídicí jednotky je nejdůležitější tato šedá krabička, zajišťující propojení mezi vozem a stanicí.
|
Svět Motorů
Věrné zrcadlení reality přenáší na trojici displejů sofistikovaného simulátoru čtveřice kamer na střeše robotického vozu
|
Svět Motorů
Zmáčknutím červeného tlačítka se systém dálkového řízení okamžitě vypne
|
Svět Motorů
Brzdový pedál se na dálku sešlapává pomocí motoru, který je zakomponovaný u nohou spolujezdce
|
Svět Motorů
Robotický hyundai může v módu dálkového řízení jet až 80 kilometrů v hodině. Maximální limit však lze nadefinovat i vyšší.
|
Svět Motorů
Brněnská firma disponuje dvěma sofistikovanými stanicemi. Na té druhé na dálku ovládají tento manipulační elektrický vozík, kterým jsme se rovněž svezli.
|
Svět Motorů
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil