Řídili jsme Rimac Nevera. Až moc rychlý pro tento svět!

3/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Enormní výkon nevery je na běžné silnice až příliš velký
    Enormní výkon nevery je na běžné silnice až příliš velký| Zdroj: Auto Bild
  • Kokpit je útulný. Blinkry a stírače ovládáte přímo na volantu.
    Kokpit je útulný. Blinkry a stírače ovládáte přímo na volantu.| Zdroj: Auto Bild
  • Na jízdu v neveře nejde zapomenout
    Na jízdu v neveře nejde zapomenout| Zdroj: Auto Bild
  • Navzdory karbonovému monokoku není nastupování žádný problém. Dovnitř se vejdete i s výškou 190 centimetrů.
    Navzdory karbonovému monokoku není nastupování žádný problém. Dovnitř se vejdete i s výškou 190 centimetrů.| Zdroj: Auto Bild
  • Většinu funkcí lze ovládat pomocí dotykového displeje
    Většinu funkcí lze ovládat pomocí dotykového displeje| Zdroj: Auto Bild
  • Všechny nevery jsou číslovány vzestupnou řadou. Zákazníci si mohou svůj kus vybrat.
    Všechny nevery jsou číslovány vzestupnou řadou. Zákazníci si mohou svůj kus vybrat.| Zdroj: Auto Bild
  • Rimac Nevera
    Rimac Nevera| Zdroj: Auto Bild
  • Rimac Nevera
    Rimac Nevera| Zdroj: Auto Bild
  • Jak se na hyperauto sluší, dveře se otevírají směrem vzhůru
    Jak se na hyperauto sluší, dveře se otevírají směrem vzhůru| Zdroj: Auto Bild
  • Rimac Nevera
    Rimac Nevera| Zdroj: Auto Bild
  • Máte o neveru zájem? Má být postaveno 150 kusů a zatím je prodána asi třetina!
    Máte o neveru zájem? Má být postaveno 150 kusů a zatím je prodána asi třetina!| Zdroj: Auto Bild
  • Rimac Nevera má dokonce i malý zavazadelník. Ale více než dva kufříky do něj nenacpete.
    Rimac Nevera má dokonce i malý zavazadelník. Ale více než dva kufříky do něj nenacpete.| Zdroj: Auto Bild
  • Zadní světla připomínají BMW i8, aktivní zadní křídlo funguje i jako aerodynamická brzda
    Zadní světla připomínají BMW i8, aktivní zadní křídlo funguje i jako aerodynamická brzda| Zdroj: Auto Bild
  • Kotouče karbon-keramických brzd mají průměr 390 mm
    Kotouče karbon-keramických brzd mají průměr 390 mm| Zdroj: Auto Bild
Enormní výkon nevery je na běžné silnice až příliš velký
Kokpit je útulný. Blinkry a stírače ovládáte přímo na volantu.
Na jízdu v neveře nejde zapomenout
Navzdory karbonovému monokoku není nastupování žádný problém. Dovnitř se vejdete i s výškou 190 centimetrů.
Většinu funkcí lze ovládat pomocí dotykového displeje
Všechny nevery jsou číslovány vzestupnou řadou. Zákazníci si mohou svůj kus vybrat.
Rimac Nevera
Rimac Nevera
Jak se na hyperauto sluší, dveře se otevírají směrem vzhůru
Rimac Nevera
Máte o neveru zájem? Má být postaveno 150 kusů a zatím je prodána asi třetina!
Rimac Nevera má dokonce i malý zavazadelník. Ale více než dva kufříky do něj nenacpete.
Zadní světla připomínají BMW i8, aktivní zadní křídlo funguje i jako aerodynamická brzda
Kotouče karbon-keramických brzd mají průměr 390 mm