Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
14
/
25
Prohlédnout znovu
Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlomeniny pravých končetin jsou pro řízení nejhorší
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematické není se zraněními pouze ovládání vozidla, ale i nastupování a vystupování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Schopnost ovládat pedály s dlahou na noze se rapidně snižuje, zvlášť v krizových situacích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S dlahou na pravém zápěstí pro nás bylo nejbolestivější řazení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nový Volkswagen California osobně: Víc prostoru a prvotřídní čalounění
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě