Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
24
/
25
Prohlédnout znovu
Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlomeniny pravých končetin jsou pro řízení nejhorší
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematické není se zraněními pouze ovládání vozidla, ale i nastupování a vystupování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Schopnost ovládat pedály s dlahou na noze se rapidně snižuje, zvlášť v krizových situacích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S dlahou na pravém zápěstí pro nás bylo nejbolestivější řazení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition