Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
4
/
25
Prohlédnout znovu
Řízení s úrazem: Řídíte se sádrou? Za nehodu zaplatíte!
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zlomeniny pravých končetin jsou pro řízení nejhorší
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematické není se zraněními pouze ovládání vozidla, ale i nastupování a vystupování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Schopnost ovládat pedály s dlahou na noze se rapidně snižuje, zvlášť v krizových situacích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S dlahou na pravém zápěstí pro nás bylo nejbolestivější řazení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řízení s úrazem
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Alfa Romeo Canguro slaví 60 let: Bourala při testování, pak zářila na výstavě
Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu