Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Střecha se ovládá tlačítkovým panelem, který umí po letech zlobit. Majitel už si proto sehnal do zásoby náhradní.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Airbag před spolujezdcem se ve felicii často nevidí, ubral ale praktičnosti schránky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Exportní feldu poháněl tehdy nejsilnější motor 1.6 MPI 55 kW|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Auto prý v Německu patřilo americkému vojákovi, odpovídá tomu i samolepka na zádi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Otvor je olemován těsněním, takže pokud je guma v pořádku, do auta nikdy neteče|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Petr Veselík|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Petr Veselík|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Rapid dostal každé čtyři roky nástřik dutin a spodku resistinem, dodnes má všechny původní plechy|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Rapid|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Maličký flíček prý kdysi rozhodl o ponechání exportního auta na domácím trhu. Je tam dodnes.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Velkoplošné zástěrky jsou na voze od počátku vzadu i vpředu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Opěrky hlavy pro zadní pasažéry byly kdysi vzácností, majitel na ně nechal vyrobit i fotky svého auta v letech 1990 a 2013|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Zadní křídlo dostalo brzdové světlo, což každý nemá. Veteránisté se možná bouří, ale jde pořád o dobový tuning škodovek z 90. let.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek