Rodina posedlá Škodovkami: Jak Rapid po babičce dostal vzácnou sestřičku

1/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Střecha se ovládá tlačítkovým panelem, který umí po letech zlobit. Majitel už si proto sehnal do zásoby náhradní.
    Střecha se ovládá tlačítkovým panelem, který umí po letech zlobit. Majitel už si proto sehnal do zásoby náhradní.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Airbag před spolujezdcem se ve felicii často nevidí, ubral ale praktičnosti schránky
    Airbag před spolujezdcem se ve felicii často nevidí, ubral ale praktičnosti schránky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Exportní feldu poháněl tehdy nejsilnější motor 1.6 MPI 55 kW
    Exportní feldu poháněl tehdy nejsilnější motor 1.6 MPI 55 kW| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Felicia GLX 1.6
    Škoda Felicia GLX 1.6| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Auto prý v Německu patřilo americkému vojákovi, odpovídá tomu i samolepka na zádi
    Auto prý v Německu patřilo americkému vojákovi, odpovídá tomu i samolepka na zádi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Otvor je olemován těsněním, takže pokud je guma v pořádku, do auta nikdy neteče
    Otvor je olemován těsněním, takže pokud je guma v pořádku, do auta nikdy neteče| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Petr Veselík
    Petr Veselík| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Petr Veselík
    Petr Veselík| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Rapid dostal každé čtyři roky nástřik dutin a spodku resistinem, dodnes má všechny původní plechy
    Rapid dostal každé čtyři roky nástřik dutin a spodku resistinem, dodnes má všechny původní plechy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Maličký flíček prý kdysi rozhodl o ponechání exportního auta na domácím trhu. Je tam dodnes.
    Maličký flíček prý kdysi rozhodl o ponechání exportního auta na domácím trhu. Je tam dodnes.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Velkoplošné zástěrky jsou na voze od počátku vzadu i vpředu
    Velkoplošné zástěrky jsou na voze od počátku vzadu i vpředu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Opěrky hlavy pro zadní pasažéry byly kdysi vzácností, majitel na ně nechal vyrobit i fotky svého auta v letech 1990 a 2013
    Opěrky hlavy pro zadní pasažéry byly kdysi vzácností, majitel na ně nechal vyrobit i fotky svého auta v letech 1990 a 2013| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Zadní křídlo dostalo brzdové světlo, což každý nemá. Veteránisté se možná bouří, ale jde pořád o dobový tuning škodovek z 90. let.
    Zadní křídlo dostalo brzdové světlo, což každý nemá. Veteránisté se možná bouří, ale jde pořád o dobový tuning škodovek z 90. let.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Felicia GLX 1.6
Škoda Felicia GLX 1.6
Střecha se ovládá tlačítkovým panelem, který umí po letech zlobit. Majitel už si proto sehnal do zásoby náhradní.
Škoda Felicia GLX 1.6
Airbag před spolujezdcem se ve felicii často nevidí, ubral ale praktičnosti schránky
Škoda Felicia GLX 1.6
Škoda Felicia GLX 1.6
Škoda Felicia GLX 1.6
Exportní feldu poháněl tehdy nejsilnější motor 1.6 MPI 55 kW
Škoda Felicia GLX 1.6
Auto prý v Německu patřilo americkému vojákovi, odpovídá tomu i samolepka na zádi
Otvor je olemován těsněním, takže pokud je guma v pořádku, do auta nikdy neteče
Petr Veselík
Petr Veselík
Škoda Rapid
Škoda Rapid
Rapid dostal každé čtyři roky nástřik dutin a spodku resistinem, dodnes má všechny původní plechy
Škoda Rapid
Maličký flíček prý kdysi rozhodl o ponechání exportního auta na domácím trhu. Je tam dodnes.
Velkoplošné zástěrky jsou na voze od počátku vzadu i vpředu
Opěrky hlavy pro zadní pasažéry byly kdysi vzácností, majitel na ně nechal vyrobit i fotky svého auta v letech 1990 a 2013
Zadní křídlo dostalo brzdové světlo, což každý nemá. Veteránisté se možná bouří, ale jde pořád o dobový tuning škodovek z 90. let.
Škoda Rapid