Od D1 se Rovin D2 lišil hlavně dvěma světlomety umístěnými na předních blatnících a poklopem na přídi umožňujícím přístup k baterii.|
Zdroj: Karel Haas
Dvoumístný prototyp Rovin D1 měl plátěnou stahovací střechu a velké rovné přední okno. Místo dveří měl jen výřezy v bocích.|
Zdroj: Flickr
Díky motoru umístěnému vzadu byl předek mimořádně lehký, jak ukazuje silák na obrázku.|
Zdroj: classiccarcatalogue.com
Rovin D2 měl stahovací plátěnou střechu schovanou pod krytem za sedadly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Do malého dvoumístného roadsteru Rovin D2 se nastupovalo výřezy v bocích.|
Zdroj: Wheelsage.org
Víko zadního motorového prostoru bylo opatřeno žaluziemi, kterými vstupoval vzduch k chladiči. |
Zdroj: Wheelsage.org
Řidič a spolujezdec seděli na lavici s koženkovým potahem. Jediným přístrojem na palubní desce byl rychloměr.|
Zdroj: Wheelsage.org
V roce 1948 dostal Rovin D3 novou pontonovou karoserii, tentokrát už s dveřmi otevíranými proti směru jízdy. Světlomety byly přemístěny z blatníků na příď|
Zdroj: Wheelsage.org
Záď vozu se tvarově podobala přídi. Motor pohánějící zadní kola byl převzat z Rovinu D2 beze změn.|
Zdroj: Reddit
Světlomety byly přemístěny z blatníků na příď a stále ještě nebyly zapuštěné.|
Zdroj: Wikipedia
Karoserie Rovinu D4 se prakticky nezměnila, jen nárazníky dostaly svislé dorazy a lemování dvojitými lesklými lištami, které pokračovaly i na bocích.|
Zdroj: Wheelsage.org
Některé modely D4 měly nad předními koly další okrasné lišty.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na zádi měl Rovin D4 čtyři vodorovné lišty.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na palubní desce přibyly další ručkové přístroje a ovladače, volant zůstal stejný. |
Zdroj: Wheelsage.org
Poslední modely vyráběné v roce 1953 už měly světlomety zapuštěné do předních blatníků.|
Zdroj: Karel Haas