Rozhovor s Andrejem Barčákem: Sehnal kabát favoritu a zlevnil Čechům auta

1/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jen o prodeji škodovek ve Velké Británii by se dala popsat půlka našeho časopisu. Zde popisuje, jak se linka na úpravy modelu 742 po chvíli zastavila, protože angličtí dělníci po sobě neuměli uklízet.
    Jen o prodeji škodovek ve Velké Británii by se dala popsat půlka našeho časopisu. Zde popisuje, jak se linka na úpravy modelu 742 po chvíli zastavila, protože angličtí dělníci po sobě neuměli uklízet.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Trochu netypická fotka z vojny. Přes den učil Andrej Barčák v Dukle Nitra matematiku a fyziku, odpoledne pracoval na autech. A samozřejmě závodil.
    Trochu netypická fotka z vojny. Přes den učil Andrej Barčák v Dukle Nitra matematiku a fyziku, odpoledne pracoval na autech. A samozřejmě závodil.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Momentka z Rallye Praha v roce 1973. Po nehodě sice přední sklo vzepřeli plaňkami z plotu, ale zastavil je zlomený držák alternátoru.
    Momentka z Rallye Praha v roce 1973. Po nehodě sice přední sklo vzepřeli plaňkami z plotu, ale zastavil je zlomený držák alternátoru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Záběr z Vltava Rallye, rok 1972. Za volantem Andrej Barčák, spolujezdec Ladislav Mařík.
    Záběr z Vltava Rallye, rok 1972. Za volantem Andrej Barčák, spolujezdec Ladislav Mařík.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Andrej Barčák je mimo jiné autor asi nejhezčího tuningu Škody 120. Zde s litými koly Jupiter a plastovými nárazníky na titulní straně prospektu z roku 1977 – toto provedení napravilo pošramocenou pověst po převrácení v testu na podzim 1976.
    Andrej Barčák je mimo jiné autor asi nejhezčího tuningu Škody 120. Zde s litými koly Jupiter a plastovými nárazníky na titulní straně prospektu z roku 1977 – toto provedení napravilo pošramocenou pověst po převrácení v testu na podzim 1976.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Nejdražší provedení pro Británii mělo střechu z černého vinylu. Dodavatele kanadských střešních oken potkal pan Barčák na autosalonu ve Frankfurtu.
    Nejdražší provedení pro Británii mělo střechu z černého vinylu. Dodavatele kanadských střešních oken potkal pan Barčák na autosalonu ve Frankfurtu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Třídveřová Corsa B se díky Andreji Barčákovi stala v roce 1995 prvním západním autem, které si mohlo dovolit více Čechů. Byla jen o 15.000 Kč dražší než Škoda Felicia. Mnohým ani nevadilo, že v základu jí chyběl druhý pár dveří.
    Třídveřová Corsa B se díky Andreji Barčákovi stala v roce 1995 prvním západním autem, které si mohlo dovolit více Čechů. Byla jen o 15.000 Kč dražší než Škoda Felicia. Mnohým ani nevadilo, že v základu jí chyběl druhý pár dveří.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Oficiální fotka Andreje Barčáka z přelomu tisíciletí, kdy šéfoval prodejům Opelu v Německu.
    Oficiální fotka Andreje Barčáka z přelomu tisíciletí, kdy šéfoval prodejům Opelu v Německu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Andrej Barčák v roce 2011 na návštěvě českého zastoupení, které právě před 20 lety zakládal
    Andrej Barčák v roce 2011 na návštěvě českého zastoupení, které právě před 20 lety zakládal| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Andrej Barčák
    Andrej Barčák| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Andrej Barčák
    Andrej Barčák| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Porsche 911 Carrera generace 997 má od roku 2005. Na tachometru od té doby přibylo necelých 30.000 km.
    Porsche 911 Carrera generace 997 má od roku 2005. Na tachometru od té doby přibylo necelých 30.000 km.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Ve věku 75 let stále rád cestuje. Krátce po našem rozhovoru se chystal odletět do Španělska.
    Ve věku 75 let stále rád cestuje. Krátce po našem rozhovoru se chystal odletět do Španělska.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jen o prodeji škodovek ve Velké Británii by se dala popsat půlka našeho časopisu. Zde popisuje, jak se linka na úpravy modelu 742 po chvíli zastavila, protože angličtí dělníci po sobě neuměli uklízet.
Trochu netypická fotka z vojny. Přes den učil Andrej Barčák v Dukle Nitra matematiku a fyziku, odpoledne pracoval na autech. A samozřejmě závodil.
Momentka z Rallye Praha v roce 1973. Po nehodě sice přední sklo vzepřeli plaňkami z plotu, ale zastavil je zlomený držák alternátoru.
Záběr z Vltava Rallye, rok 1972. Za volantem Andrej Barčák, spolujezdec Ladislav Mařík.
Andrej Barčák je mimo jiné autor asi nejhezčího tuningu Škody 120. Zde s litými koly Jupiter a plastovými nárazníky na titulní straně prospektu z roku 1977 – toto provedení napravilo pošramocenou pověst po převrácení v testu na podzim 1976.
Nejdražší provedení pro Británii mělo střechu z černého vinylu. Dodavatele kanadských střešních oken potkal pan Barčák na autosalonu ve Frankfurtu.
Třídveřová Corsa B se díky Andreji Barčákovi stala v roce 1995 prvním západním autem, které si mohlo dovolit více Čechů. Byla jen o 15.000 Kč dražší než Škoda Felicia. Mnohým ani nevadilo, že v základu jí chyběl druhý pár dveří.
Oficiální fotka Andreje Barčáka z přelomu tisíciletí, kdy šéfoval prodejům Opelu v Německu.
Andrej Barčák v roce 2011 na návštěvě českého zastoupení, které právě před 20 lety zakládal
Andrej Barčák
Andrej Barčák
Porsche 911 Carrera generace 997 má od roku 2005. Na tachometru od té doby přibylo necelých 30.000 km.
Ve věku 75 let stále rád cestuje. Krátce po našem rozhovoru se chystal odletět do Španělska.