Rozhovor s Andrejem Barčákem: Sehnal kabát favoritu a zlevnil Čechům auta
5
/
13
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Andrejem Barčákem: Sehnal kabát favoritu a zlevnil Čechům auta
Jen o prodeji škodovek ve Velké Británii by se dala popsat půlka našeho časopisu. Zde popisuje, jak se linka na úpravy modelu 742 po chvíli zastavila, protože angličtí dělníci po sobě neuměli uklízet.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Trochu netypická fotka z vojny. Přes den učil Andrej Barčák v Dukle Nitra matematiku a fyziku, odpoledne pracoval na autech. A samozřejmě závodil.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Momentka z Rallye Praha v roce 1973. Po nehodě sice přední sklo vzepřeli plaňkami z plotu, ale zastavil je zlomený držák alternátoru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Záběr z Vltava Rallye, rok 1972. Za volantem Andrej Barčák, spolujezdec Ladislav Mařík.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Andrej Barčák je mimo jiné autor asi nejhezčího tuningu Škody 120. Zde s litými koly Jupiter a plastovými nárazníky na titulní straně prospektu z roku 1977 – toto provedení napravilo pošramocenou pověst po převrácení v testu na podzim 1976.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nejdražší provedení pro Británii mělo střechu z černého vinylu. Dodavatele kanadských střešních oken potkal pan Barčák na autosalonu ve Frankfurtu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třídveřová Corsa B se díky Andreji Barčákovi stala v roce 1995 prvním západním autem, které si mohlo dovolit více Čechů. Byla jen o 15.000 Kč dražší než Škoda Felicia. Mnohým ani nevadilo, že v základu jí chyběl druhý pár dveří.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Oficiální fotka Andreje Barčáka z přelomu tisíciletí, kdy šéfoval prodejům Opelu v Německu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Andrej Barčák v roce 2011 na návštěvě českého zastoupení, které právě před 20 lety zakládal
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Andrej Barčák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Andrej Barčák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Porsche 911 Carrera generace 997 má od roku 2005. Na tachometru od té doby přibylo necelých 30.000 km.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve věku 75 let stále rád cestuje. Krátce po našem rozhovoru se chystal odletět do Španělska.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius