Rozhovor s dráhovým modelářem Lukášem Třískou: Závody v drážkách učí postřeh a odhad
4
/
50
Prohlédnout znovu
Rozhovor s dráhovým modelářem Lukášem Třískou: Závody v drážkách učí postřeh a odhad
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Každá dráha má svoji barvu, proto se na karoserii lepí terčíky, aby nahazovači věděli, z jaké dráhy vypadlo
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se liší nejen průměrem, ale také lepivostí, které modeláři říkají „seďavost“
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kola s nalepenými špunty alias pneumatikami se vyvažují na takovéhle krásné magnetické vyvažovačce, kde levitují doslova ve vzduchu bez dotyku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pro každou dráhu si závodník píše poznámky s nastavením autíčka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozek dráhového speciálu se ladí podobně jako skutečné auto. Postrádá ovšem přední kola, která supluje vodítko.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Archiv Lukáše Třísky
Dráhový modelář Lukáš Tříska
|
Archiv Lukáše Třísky
Češi se pravidelně dobře umisťují, vedle Lukáše mistr světa Antonín Vojtík
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Autodráhy v Česku
|
Archiv Lukáše Třísky
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava