Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Každá dráha má svoji barvu, proto se na karoserii lepí terčíky, aby nahazovači věděli, z jaké dráhy vypadlo|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pneumatiky se liší nejen průměrem, ale také lepivostí, které modeláři říkají „seďavost“|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kola s nalepenými špunty alias pneumatikami se vyvažují na takovéhle krásné magnetické vyvažovačce, kde levitují doslova ve vzduchu bez dotyku|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pro každou dráhu si závodník píše poznámky s nastavením autíčka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozek dráhového speciálu se ladí podobně jako skutečné auto. Postrádá ovšem přední kola, která supluje vodítko.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dráhový modelář Lukáš Tříska|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek