Rozhovor s dráhovým modelářem Lukášem Třískou: Závody v drážkách učí postřeh a odhad

37/50
Zavřít
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Každá dráha má svoji barvu, proto se na karoserii lepí terčíky, aby nahazovači věděli, z jaké dráhy vypadlo
    Každá dráha má svoji barvu, proto se na karoserii lepí terčíky, aby nahazovači věděli, z jaké dráhy vypadlo| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pneumatiky se liší nejen průměrem, ale také lepivostí, které modeláři říkají „seďavost“
    Pneumatiky se liší nejen průměrem, ale také lepivostí, které modeláři říkají „seďavost“| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Kola s nalepenými špunty alias pneumatikami se vyvažují na takovéhle krásné magnetické vyvažovačce, kde levitují doslova ve vzduchu bez dotyku
    Kola s nalepenými špunty alias pneumatikami se vyvažují na takovéhle krásné magnetické vyvažovačce, kde levitují doslova ve vzduchu bez dotyku| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pro každou dráhu si závodník píše poznámky s nastavením autíčka
    Pro každou dráhu si závodník píše poznámky s nastavením autíčka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Podvozek dráhového speciálu se ladí podobně jako skutečné auto. Postrádá ovšem přední kola, která supluje vodítko.
    Podvozek dráhového speciálu se ladí podobně jako skutečné auto. Postrádá ovšem přední kola, která supluje vodítko.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Dráhový modelář Lukáš Tříska
    Dráhový modelář Lukáš Tříska| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Češi se pravidelně dobře umisťují, vedle Lukáše mistr světa Antonín Vojtík
    Češi se pravidelně dobře umisťují, vedle Lukáše mistr světa Antonín Vojtík| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Autodráhy v Česku
    Autodráhy v Česku| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Autodráhy v Česku
    Autodráhy v Česku| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Autodráhy v Česku
    Autodráhy v Česku| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Autodráhy v Česku
    Autodráhy v Česku| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
  • Autodráhy v Česku
    Autodráhy v Česku| Zdroj: Archiv Lukáše Třísky
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Každá dráha má svoji barvu, proto se na karoserii lepí terčíky, aby nahazovači věděli, z jaké dráhy vypadlo
Pneumatiky se liší nejen průměrem, ale také lepivostí, které modeláři říkají „seďavost“
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Kola s nalepenými špunty alias pneumatikami se vyvažují na takovéhle krásné magnetické vyvažovačce, kde levitují doslova ve vzduchu bez dotyku
Pro každou dráhu si závodník píše poznámky s nastavením autíčka
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Podvozek dráhového speciálu se ladí podobně jako skutečné auto. Postrádá ovšem přední kola, která supluje vodítko.
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Dráhový modelář Lukáš Tříska
Češi se pravidelně dobře umisťují, vedle Lukáše mistr světa Antonín Vojtík
Autodráhy v Česku
Autodráhy v Česku
Autodráhy v Česku
Autodráhy v Česku
Autodráhy v Česku