Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce

2/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
    Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce| Zdroj: acz
  • S Markem Moravcem o prodeji aut na internetu
    S Markem Moravcem o prodeji aut na internetu| Zdroj: acz
  • Za projektem jsou podle slov tvůrců měsíce příprav a také promyšlená strategie. Pokud se mají odlišit od ostatních, museli vymyslet způsob, jak zákazníkům co nejlépe poradit na dálku.
    Za projektem jsou podle slov tvůrců měsíce příprav a také promyšlená strategie. Pokud se mají odlišit od ostatních, museli vymyslet způsob, jak zákazníkům co nejlépe poradit na dálku.| Zdroj: acz
  • Denně jich telefonuje na dvě stovky.
    Denně jich telefonuje na dvě stovky.| Zdroj: acz
  • Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
    Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel| Zdroj: acz
  • Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
    Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel| Zdroj: acz
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
S Markem Moravcem o prodeji aut na internetu
Za projektem jsou podle slov tvůrců měsíce příprav a také promyšlená strategie. Pokud se mají odlišit od ostatních, museli vymyslet způsob, jak zákazníkům co nejlépe poradit na dálku.
Denně jich telefonuje na dvě stovky.
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel