Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
4
/
6
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
|
acz
S Markem Moravcem o prodeji aut na internetu
|
acz
Za projektem jsou podle slov tvůrců měsíce příprav a také promyšlená strategie. Pokud se mají odlišit od ostatních, museli vymyslet způsob, jak zákazníkům co nejlépe poradit na dálku.
|
acz
Denně jich telefonuje na dvě stovky.
|
acz
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
|
acz
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná