Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
5
/
6
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
|
acz
S Markem Moravcem o prodeji aut na internetu
|
acz
Za projektem jsou podle slov tvůrců měsíce příprav a také promyšlená strategie. Pokud se mají odlišit od ostatních, museli vymyslet způsob, jak zákazníkům co nejlépe poradit na dálku.
|
acz
Denně jich telefonuje na dvě stovky.
|
acz
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
|
acz
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
|
acz
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?