Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
6
/
6
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
|
acz
S Markem Moravcem o prodeji aut na internetu
|
acz
Za projektem jsou podle slov tvůrců měsíce příprav a také promyšlená strategie. Pokud se mají odlišit od ostatních, museli vymyslet způsob, jak zákazníkům co nejlépe poradit na dálku.
|
acz
Denně jich telefonuje na dvě stovky.
|
acz
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
|
acz
Webové stránky umožňují hledání podle zadaných parametrů nebo třeba nejčastěji nakupovaných specifi kací vozidel
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků