Rozhovor s největším odborníkem na Škodu 1203: Dokonce je i vyráběl

15/76
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přípravkový rám pro svařování karoserie Škody 1203 si z Trnavy dovezl. S pětisettunovými lisy na velké díly to bylo horší.
    Přípravkový rám pro svařování karoserie Škody 1203 si z Trnavy dovezl. S pětisettunovými lisy na velké díly to bylo horší.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Roman Jirouš s motorem pro Škodu Felicia na zkušebním stavu. Agregát pro 1203 je mu mechanicky velice podobný.
    Roman Jirouš s motorem pro Škodu Felicia na zkušebním stavu. Agregát pro 1203 je mu mechanicky velice podobný.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Nevýhodou vozu je malá nádrž na pouhých 40 l (jen valníky měly 65). A také dost rezne. Původně se dělaly lisováním z hlubokotažného plechu, v Žacléři vám dnes však dokážou nabídnout svařenec z rozvinutého tvaru.
    Nevýhodou vozu je malá nádrž na pouhých 40 l (jen valníky měly 65). A také dost rezne. Původně se dělaly lisováním z hlubokotažného plechu, v Žacléři vám dnes však dokážou nabídnout svařenec z rozvinutého tvaru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Půdu nad výrobní halou přestavuje majitel na muzeum výroby 1203. Na fotce s formou pro odlévání skříně diferenciálu.
    Půdu nad výrobní halou přestavuje majitel na muzeum výroby 1203. Na fotce s formou pro odlévání skříně diferenciálu.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.
    Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.
    Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Prodloužené Škody 1203 používal mladoboleslavský motorsport pro transport závodních aut. U pana Jirouše si stavbu takového stroje objednal nadšenec. Když byl unikátní skelet hotov, suše oznámil, že se rozvádí a nemá peníze. Aspoň má nově budované muzeum o exponát navíc.
    Prodloužené Škody 1203 používal mladoboleslavský motorsport pro transport závodních aut. U pana Jirouše si stavbu takového stroje objednal nadšenec. Když byl unikátní skelet hotov, suše oznámil, že se rozvádí a nemá peníze. Aspoň má nově budované muzeum o exponát navíc.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Ono se řekne blbé ozubené kolo, ale jak ho vyrobit. Aby mohl nabídnout zcela nedostatkové (pravidelně očesané) ozubení setrvačníku, musel si Roman Jirouš nechat za 300 000 Kč vyválcovat bezešvou trubku. Dnes už se to dá řešit levněji laserovým výpalkem.
    Ono se řekne blbé ozubené kolo, ale jak ho vyrobit. Aby mohl nabídnout zcela nedostatkové (pravidelně očesané) ozubení setrvačníku, musel si Roman Jirouš nechat za 300 000 Kč vyválcovat bezešvou trubku. Dnes už se to dá řešit levněji laserovým výpalkem.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
    Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Přípravkový rám pro svařování karoserie Škody 1203 si z Trnavy dovezl. S pětisettunovými lisy na velké díly to bylo horší.
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Roman Jirouš s motorem pro Škodu Felicia na zkušebním stavu. Agregát pro 1203 je mu mechanicky velice podobný.
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Nevýhodou vozu je malá nádrž na pouhých 40 l (jen valníky měly 65). A také dost rezne. Původně se dělaly lisováním z hlubokotažného plechu, v Žacléři vám dnes však dokážou nabídnout svařenec z rozvinutého tvaru.
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Půdu nad výrobní halou přestavuje majitel na muzeum výroby 1203. Na fotce s formou pro odlévání skříně diferenciálu.
Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.
Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.
Prodloužené Škody 1203 používal mladoboleslavský motorsport pro transport závodních aut. U pana Jirouše si stavbu takového stroje objednal nadšenec. Když byl unikátní skelet hotov, suše oznámil, že se rozvádí a nemá peníze. Aspoň má nově budované muzeum o exponát navíc.
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Ono se řekne blbé ozubené kolo, ale jak ho vyrobit. Aby mohl nabídnout zcela nedostatkové (pravidelně očesané) ozubení setrvačníku, musel si Roman Jirouš nechat za 300 000 Kč vyválcovat bezešvou trubku. Dnes už se to dá řešit levněji laserovým výpalkem.
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem