Rozhovor s největším odborníkem na Škodu 1203: Dokonce je i vyráběl
6
/
76
Prohlédnout znovu
Rozhovor s největším odborníkem na Škodu 1203: Dokonce je i vyráběl
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přípravkový rám pro svařování karoserie Škody 1203 si z Trnavy dovezl. S pětisettunovými lisy na velké díly to bylo horší.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Roman Jirouš s motorem pro Škodu Felicia na zkušebním stavu. Agregát pro 1203 je mu mechanicky velice podobný.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Nevýhodou vozu je malá nádrž na pouhých 40 l (jen valníky měly 65). A také dost rezne. Původně se dělaly lisováním z hlubokotažného plechu, v Žacléři vám dnes však dokážou nabídnout svařenec z rozvinutého tvaru.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Půdu nad výrobní halou přestavuje majitel na muzeum výroby 1203. Na fotce s formou pro odlévání skříně diferenciálu.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Na krovu chystaného muzea je zavěšen skelet vozu, kterým měla výroba pokračovat. Zadní náprava měla být nově vlečená s nezávisle zavěšenými koly, jako mají VW Transporter a Mercedes-Benz třídy V. Nárazové zkoušky s nohama posádky před nápravou však byly neřešitelný problém.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Prodloužené Škody 1203 používal mladoboleslavský motorsport pro transport závodních aut. U pana Jirouše si stavbu takového stroje objednal nadšenec. Když byl unikátní skelet hotov, suše oznámil, že se rozvádí a nemá peníze. Aspoň má nově budované muzeum o exponát navíc.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Ono se řekne blbé ozubené kolo, ale jak ho vyrobit. Aby mohl nabídnout zcela nedostatkové (pravidelně očesané) ozubení setrvačníku, musel si Roman Jirouš nechat za 300 000 Kč vyválcovat bezešvou trubku. Dnes už se to dá řešit levněji laserovým výpalkem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Rozhovor s výrobcem Romanem Jiroušem
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel