Rozhovor s Valentinem Rossim: Miluju adrenalin! Ale rozdíl na nejlepší je zatím propastný
55
/
81
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Valentinem Rossim: Miluju adrenalin! Ale rozdíl na nejlepší je zatím propastný
Zájem o Valentina nepoklesl ani po jeho přestupu na čtyři kola
|
Petr Gabriel
Valentino Rossi
|
Petr Gabriel
Valentino Rossi
|
Petr Gabriel
Rossi se snaží zjednat si na závodní trati respekt
|
Petr Gabriel
Současné pracovní prostředí za volantem GT Audi
|
Petr Gabriel
Valentino Rossi
|
Petr Gabriel
Valentino Rossi v Brně (2003)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2003)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2002)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2002)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2002)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2001)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2001)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2000)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2000)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2000)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1999)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1999)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1999)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1997)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1996)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1996)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1996)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (1996)
|
Tomáš Gescheidt
Valentino Rossi v Brně (2021)
|
2snap/Lukasz Swiderek
Valentino Rossi v Brně (2020)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2020)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2020)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2020)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2019)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2019)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2019)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2019)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2019)
|
2snap/Václav Duška Jr.
Valentino Rossi v Brně (2018)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2018)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2018)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2017)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2017)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2017)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2017)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2016)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2016)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2016)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2016)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2015)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2015)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2015)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2015)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2015)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2014)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2013)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2012)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2012)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2011)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2011)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2010)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2010)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2010)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2010)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2009)
|
2snap/GeeBee Images
Valentino Rossi v Brně (2006)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2004)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2004)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2003)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2003)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2003)
|
2snap
Valentino Rossi v Brně (2003)
|
2snap
Nikdo ze současného světa silničních motocyklů nebyl na stupních častěji než Valentino Rossi
|
Svět motorů
Valentino Rossi (2007)
|
acz
Valentino Rossi (2003)
|
acz
Valentino Rossi (1996)
|
acz
Valentino Rossi (1981)
|
acz
Valentino Rossi (2019)
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu