Rozhovor se soutěžákem Vojtěchem Štajfem: Do nové sezony vyrazí s ikonickým autem!
7
/
22
Prohlédnout znovu
Rozhovor se soutěžákem Vojtěchem Štajfem: Do nové sezony vyrazí s ikonickým autem!
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Pohled do interiéru historického speciálu, ve kterém se chystá posádka ke startu na Rallye Vltava
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Podobných skoků přes horizonty nebývá mnoho. K technice historiků si člověk nemůže dovolit tolik co k současné
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf přišel rychle na chuť řízení kadettu s pohonem zadních kol a byly z toho rychlé časy
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Vojtěch Štajf
|
Tomáš Vaněk
Plné ruce vítězných pohárů v rukou jezdce Vojtěcha Štajfa (vpravo) a jeho navigátora Vladimíra Zelinky
|
Tomáš Vaněk
Velké uznání zaslouží mechanici týmu ACCR Racing 21. Díky nim neměl vůz během sezony zásadní technické problémy.
|
Tomáš Vaněk
Přes třicet let starý snímek Toyoty Celica GT-Four ST165. Jeho repliku uvidíme letos na českých soutěžích.
|
Tomáš Vaněk
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším