UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Spotřeba během testu 13,9 l/100 km|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil