Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
1
/
28
Prohlédnout znovu
Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
|
Škoda
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Jan Kopecký
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Nejzbytečnější výbava v autech aneb Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km