S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
41
/
112
Prohlédnout znovu
S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
První hodiny v dunách se nesly v duchu zapadávání. Všem se ale nakonec vždy povedlo písečné nástrahy překonat – i z takovýchto pozic.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Pod kapotou nejsilnější motorizace 350d je umístěný vznětový šestiválec od Mercedesu s výkonem 190 kW
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Interiér působí vzdušným a čistým dojmem. Všechny ovladače jsou navíc rozumně rozmístěné. Jen multimediální prostředí by mohlo být větší.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Jízda Saharou vyžaduje značně podhuštěné pneumatiky. My jsme většinou volili hodnotu kolem 1,4 baru.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou