S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
68
/
112
Prohlédnout znovu
S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
První hodiny v dunách se nesly v duchu zapadávání. Všem se ale nakonec vždy povedlo písečné nástrahy překonat – i z takovýchto pozic.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Pod kapotou nejsilnější motorizace 350d je umístěný vznětový šestiválec od Mercedesu s výkonem 190 kW
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Interiér působí vzdušným a čistým dojmem. Všechny ovladače jsou navíc rozumně rozmístěné. Jen multimediální prostředí by mohlo být větší.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Jízda Saharou vyžaduje značně podhuštěné pneumatiky. My jsme většinou volili hodnotu kolem 1,4 baru.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel