S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
71
/
112
Prohlédnout znovu
S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
První hodiny v dunách se nesly v duchu zapadávání. Všem se ale nakonec vždy povedlo písečné nástrahy překonat – i z takovýchto pozic.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Pod kapotou nejsilnější motorizace 350d je umístěný vznětový šestiválec od Mercedesu s výkonem 190 kW
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Interiér působí vzdušným a čistým dojmem. Všechny ovladače jsou navíc rozumně rozmístěné. Jen multimediální prostředí by mohlo být větší.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Jízda Saharou vyžaduje značně podhuštěné pneumatiky. My jsme většinou volili hodnotu kolem 1,4 baru.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid