S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
89
/
112
Prohlédnout znovu
S Mercedesem třídy X jsme vyrazili do pouště: Extáze ve vyprahlém extrému
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
První hodiny v dunách se nesly v duchu zapadávání. Všem se ale nakonec vždy povedlo písečné nástrahy překonat – i z takovýchto pozic.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Pod kapotou nejsilnější motorizace 350d je umístěný vznětový šestiválec od Mercedesu s výkonem 190 kW
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Interiér působí vzdušným a čistým dojmem. Všechny ovladače jsou navíc rozumně rozmístěné. Jen multimediální prostředí by mohlo být větší.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Jízda Saharou vyžaduje značně podhuštěné pneumatiky. My jsme většinou volili hodnotu kolem 1,4 baru.
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz třídy X
|
Mercedes-Benz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem