S odborníkem o sběratelských autíčkách: Hlavně modely z limitek stojí velké peníze!

3/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
    Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Škoda 1203 Spoje stála pětistovku, dnes si ji sběratelé cení na více než dvacet tisíc korun
    Škoda 1203 Spoje stála pětistovku, dnes si ji sběratelé cení na více než dvacet tisíc korun| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Limitované edice mají obvykle 150 až 300 kusů, extrémem je série k 20letému výročí značky v počtu 20 kusů
    Limitované edice mají obvykle 150 až 300 kusů, extrémem je série k 20letému výročí značky v počtu 20 kusů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Před výrobou formy vznikají prototypy pomocí počítače a 3D tiskárny. Vůz ÚVMV GT byl v originále laminátový, jeho model je z kovu.
    Před výrobou formy vznikají prototypy pomocí počítače a 3D tiskárny. Vůz ÚVMV GT byl v originále laminátový, jeho model je z kovu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Každý z šestatřicetikusové série patinovaných modelů byl namalován ručně, takto náročná edice už nejspíš nikdy nevznikne
    Každý z šestatřicetikusové série patinovaných modelů byl namalován ručně, takto náročná edice už nejspíš nikdy nevznikne| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Autíčkářská společnost se musí popasovat i s detaily – například před uvedením diorámatu 17. 11. 1989 testovali víc variant zátaras z leptaného plechu
    Autíčkářská společnost se musí popasovat i s detaily – například před uvedením diorámatu 17. 11. 1989 testovali víc variant zátaras z leptaného plechu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Model od společnosti Abrex
    Model od společnosti Abrex| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Třiačtyřicetkrát zmenšený Miloš Zeman je jako živý. Dioráma inaugurace se superbem odsouhlasila prezidentská kancelář.
    Třiačtyřicetkrát zmenšený Miloš Zeman je jako živý. Dioráma inaugurace se superbem odsouhlasila prezidentská kancelář.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • V barvách Světa motorů už existují čtyři modely a brzy bude pátý, ale neprozradíme jaký…
    V barvách Světa motorů už existují čtyři modely a brzy bude pátý, ale neprozradíme jaký…| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Jan Mizera, ředitel společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Škoda 1203 Spoje stála pětistovku, dnes si ji sběratelé cení na více než dvacet tisíc korun
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Limitované edice mají obvykle 150 až 300 kusů, extrémem je série k 20letému výročí značky v počtu 20 kusů
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Před výrobou formy vznikají prototypy pomocí počítače a 3D tiskárny. Vůz ÚVMV GT byl v originále laminátový, jeho model je z kovu.
Každý z šestatřicetikusové série patinovaných modelů byl namalován ručně, takto náročná edice už nejspíš nikdy nevznikne
Autíčkářská společnost se musí popasovat i s detaily – například před uvedením diorámatu 17. 11. 1989 testovali víc variant zátaras z leptaného plechu
Model od společnosti Abrex
Model od společnosti Abrex
Třiačtyřicetkrát zmenšený Miloš Zeman je jako živý. Dioráma inaugurace se superbem odsouhlasila prezidentská kancelář.
V barvách Světa motorů už existují čtyři modely a brzy bude pátý, ale neprozradíme jaký…