Sachsenring P 240: Toto byla východoněmecká šestsettrojka|
Zdroj: acz
Čtyřdveřový kabriolet Horch P 240 z roku 1956 už měl novou masku chladiče a boční lišty. Na kapotě ještě zůstával znak Horchu a okřídlená zeměkoule.|
Zdroj: acz
Drážďanská karosárna postavila několik čtyřmístných čtyřdveřových kabrioletů se stahovací plátěnou střechou a stahovacími bočními okny.|
Zdroj: acz
Kabriolety Horch P 240 se poprvé objevily na vojenské prvomájové přehlídce v roce 1956 v Berlíně.|
Zdroj: acz
Zadní kola Sachsenringu P 240 poháněl řadový čtyřtaktní šestiválec OM6 s rozvodem OHV a objemem válců 2 407 cm3.|
Zdroj: acz
Karoserie Sachsenringu P 240 připomínala svými tvary a většinou dvoubarevným lakováním karoserie tehdejší americké vozy.|
Zdroj: acz
Koncem roku 1956 došlo k malému prodloužení předních a zadních blatníků, zvětšila se zadní koncová světla a nově byly tvarovány přední blikače.|
Zdroj: acz
První vyrobené vozy Horch P 240 měly svislé mřížování masky chladiče a na přídi znak Horchu, velké písmeno H s korunkou a nápisem Horch nahoře.|
Zdroj: acz
Řada nových vozů Sachsenring P 240 stojí před továrnou v saském Zwickau (Cvikově).|
Zdroj: acz
Značka Horch byla soudně přiznána západoněmecké společnosti Auto-Union GmbH. Na vozech Sachsenring bylo logo Horchu nahrazeno písmenem S v kruhu.|
Zdroj: acz
První Sachsenringy P 240 měly svislá koncová světla vsazená do oblých plechových nástavců zadních blatníků.|
Zdroj: acz
Karosárna VEB Karosseriewerk Halle postavila několik vozů s karosérií kombi. Byly určeny pro východoněmeckou televizi a rozhlas.|
Zdroj: acz
Kabriolet Sachsenring P240 s ruskou kosmonautkou Valentinou Těreškovovou vítanou Berlíňany při návštěvě v roce 1963.|
Zdroj: acz
Kabriolet Sachsenring P240 Repräsentant vystavený ve vojensko-historickém muzeu Bundeswehru v Drážďanech.|
Zdroj: acz
Jednoduchá přístrojová deska Repräsentantu se lišila od sériových Sachsenringů P 240.|
Zdroj: acz
Sachsenring P240 Repräsentant při přehlídce k 25. výročí založení NDR v roce 1974.|
Zdroj: acz