Sachsenring P 240: Toto byla východoněmecká šestsettrojka
7
/
16
Prohlédnout znovu
Sachsenring P 240: Toto byla východoněmecká šestsettrojka
Sachsenring P 240: Toto byla východoněmecká šestsettrojka
|
acz
Čtyřdveřový kabriolet Horch P 240 z roku 1956 už měl novou masku chladiče a boční lišty. Na kapotě ještě zůstával znak Horchu a okřídlená zeměkoule.
|
acz
Drážďanská karosárna postavila několik čtyřmístných čtyřdveřových kabrioletů se stahovací plátěnou střechou a stahovacími bočními okny.
|
acz
Kabriolety Horch P 240 se poprvé objevily na vojenské prvomájové přehlídce v roce 1956 v Berlíně.
|
acz
Zadní kola Sachsenringu P 240 poháněl řadový čtyřtaktní šestiválec OM6 s rozvodem OHV a objemem válců 2 407 cm3.
|
acz
Karoserie Sachsenringu P 240 připomínala svými tvary a většinou dvoubarevným lakováním karoserie tehdejší americké vozy.
|
acz
Koncem roku 1956 došlo k malému prodloužení předních a zadních blatníků, zvětšila se zadní koncová světla a nově byly tvarovány přední blikače.
|
acz
První vyrobené vozy Horch P 240 měly svislé mřížování masky chladiče a na přídi znak Horchu, velké písmeno H s korunkou a nápisem Horch nahoře.
|
acz
Řada nových vozů Sachsenring P 240 stojí před továrnou v saském Zwickau (Cvikově).
|
acz
Značka Horch byla soudně přiznána západoněmecké společnosti Auto-Union GmbH. Na vozech Sachsenring bylo logo Horchu nahrazeno písmenem S v kruhu.
|
acz
První Sachsenringy P 240 měly svislá koncová světla vsazená do oblých plechových nástavců zadních blatníků.
|
acz
Karosárna VEB Karosseriewerk Halle postavila několik vozů s karosérií kombi. Byly určeny pro východoněmeckou televizi a rozhlas.
|
acz
Kabriolet Sachsenring P240 s ruskou kosmonautkou Valentinou Těreškovovou vítanou Berlíňany při návštěvě v roce 1963.
|
acz
Kabriolet Sachsenring P240 Repräsentant vystavený ve vojensko-historickém muzeu Bundeswehru v Drážďanech.
|
acz
Jednoduchá přístrojová deska Repräsentantu se lišila od sériových Sachsenringů P 240.
|
acz
Sachsenring P240 Repräsentant při přehlídce k 25. výročí založení NDR v roce 1974.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků