Scania G20 a V5: Kabiny a motory
2
/
12
Prohlédnout znovu
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nová kabina G ve verzi Highline nabízí velkou výšku. Středový tunel však kvůli nízko uložené kabině vymazat nelze.
|
acz
Spací kabina nabízí široké lůžko
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Nízká denní kabina kombinovaná se šestiválcem se výborně hodí například pro transport osobních vozidel či těžkých nápojů
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Budka G umožňuje nízký nástup.
|
acz
Pětiválec DC09 obdržel kromě jiného zvýšený kompresní poměr
|
acz
Scania G20 a V5: Kabiny a motory
|
acz
Nejvyšší kabiny R a S bez středového tunelu se u vozidel Scania nejvíce hodí do mezinárodní dopravy
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava